czwartek, 15 marca 2012

EURUSD USDJPY GBPCHF 15 III 2012


Wczoraj został zanegowany idealny układ na USDPLN, ale za to Edward "trzyma się" instrukcji. ;) Do standardu spadku wynikającego ze 100% sygnału - jak dotąd ;) - zostało już niewiele - jasna linia. Niższa fioletowa to standard dla 3, ale według onego sygnału nie powinniśmy tam dojść. Tak więc według tej tezy punkt zwrotny tuż tuż - byczki się cieszą. ;)
Wcześniej podałem tylko standard i minimum 3


 Ta para właśnie dotarła do minimum dla fali 3 Przedstawiłem ów zakres w niedziele.


Ta para też dała ładnie zarobić. Jeśli ktoś wtedy  otworzył pozycję i trzymał do wczoraj to zarobił 400 pipsów. ;) Przy ryzyku 40 pipsów. To lubię ;) Obecnie od onego dołka jest wzrost w  trzech falach w tym 3 równa się praktycznie 1. Dzisiaj posiedzenie SNB. Wszystkie 3 pary przedstawione we wcześniejszym wpisie wykazały słabość franka, ale ta najowocniej. ;)
 Ostatnio spotkałem się z pytaniem "szkoleniowca" czy TFE działa na forexie ;) Był zdziwiony, moją twierdzącą odpowiedzią ;)) Troszkę mnie rozweselił. Przecież właśnie TFE najlepiej sprawdza się na płynnych rynkach - a do tych można chyba zaliczyć FOREX ;)))
Pozdrawiam ;))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz