czwartek, 17 maja 2012

CHFPLN - opór 17 V 2012

Na tej parze kurs zatrzymał się na ważnym oporze. Jak można opisać w tym momencie ów schemat według TFE?
Podpowiem, że w ostatnim wczorajszym wpisie też go przedstawiłem. Jak już nie raz wspominałem spekulacja na forexie to gra prawdopodobieństw. Czasem schematy dają zarobić. Kurs zawsze przechodzi przez podobne punkty. Czasem wywołują one zmianę trendu innym razem jedynie większą lub mniejszą korektę.
Przykładowo obecnie gram na zakończenie fali 5 na EURUSD - pozycja długa. Czy będzie pozytywna dla mojego portfela? - nie wiem. Jest tp i sl. - to wszystko zgodnie z systemem transakcyjnym - każdy spekulant musi go mieć i co ważniejsze stosować ;)
Zakładając, że moja projekcja dotycząca EURUSD z punktem docelowym około 1,1700 stanie się ciałem to USDPLN ma gwarantowany szczyt na minimum 3,9550.
A co będzie czas pokaże. ;)
Powodzenia

1 komentarz:

  1. Rynek stwierdził, że 5 fala jeszcze się nie zakończyła. ;) Ostatnia korekta na EURUSD miała kształt trójkąta. Można założyć, że była to 4 w podfali 5 w 3 ;) - wszystko wiadomo ;)

    OdpowiedzUsuń