środa, 30 maja 2012

EURUSD - bliższa perspektywa


Tak w mojej interpretacji wygląda według TFE obecna sytuacja na tym interwale. Największa 3 i średnia osiągnęły właśnie swoje minima. Zakładając, że duże 3 to C można przyjąć przy byczym sercu, że spadki się zakończyły. ;)
Realnie dla mnie oznacza to jedynie możliwość zakończenia spadków lub co bardziej prawdopodobne większą lub mniejszą korektę. ;)

PS.
Miałem w poniedziałek proroczy sen - jak się okazało wczoraj. ;) Mianowicie przyśniło mi się, że moja kochana żonka zdała egzamin na prawo jazdy. ;) Podchodziła drugi raz do jazdy.
Moc jest ze mną ;))
Natomiast jeśli chodzi o forex bazuję na analizach opartych o TFE. Trzeba włożyć w to sporo pracy by pojąć zasady i potrafić je skutecznie zastosować. - jednak z autopsji wiem, że warto ;))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz