poniedziałek, 28 maja 2012

Wsparcia 28 V 2012

Złoto, jak każdy z pewnością zauważył wparło się na podstawie trójkąta - przynajmniej w tej chwili tak to wygląda. Do minimum fali 3/C zabrakło kilku pipsów. Czy to koniec spadków? - wątpię, ale większe odreagowanie możliwe.

 Edwardowi do minimum też troszkę zabrakło według tych oznaczeń - według mnie najbardziej prawdopodobnych.


Jednak nic nie stoi na przeszkodzie by oznaczyć w ten sposób. W tym przypadku C prawie równa się A. Patrz - silne wsparcie.



 GBPUSD też dotarł po przebiciu kanału wzrostowego w rejon wsparcia o którym wspominałem 16 maja ;).
USDCAD też jest przy ważnym oporze.
 Czy byki wykorzystają dogodne warunki do kontrofensywy?
 To są punkty, które mogą zmienić obecny trend. Jednak czy to zrobią? Osobiście wątpię.
Dolar, pomimo że jest wyjątkowym śmieciem, będzie się jeszcze długo umacniał. Takie jest moje zdanie. Każdy myślący samodzielnie człowiek a tym bardziej trader ma swój pogląd, który wcześniej czy później rynek zweryfikuje. ;) 
Dlaczego taki mam pogląd? Patrzę na wykresy ;) w szerszej perspektywie niż większość. Już jesienią tamtego roku na szkoleniach przedstawiłem pewną koncepję dotyczącą AUDUSD. USDCAD potwierdza ją.  Trudno w nią mi uwierzyć, ale...
Funadamentalenie krótko sprawę ujmując obecny prezydent USA i jego partia przegrają wybory. 
Żyjemy w wyjątkowo ciekawych czasach.
Jeśli AUDUSD osiągnie swoje cele to okolice 1,1600 dla Edwarda będą tylko przystankiem ;)  Więcej informacji udzielam tylko osobom z którymi wspólpracuję ;)
Ale to tylko analizy, które czasami się sprawdzają. Tym razem wolałbym by zostały tylko hipotezami bez pokrycia ;) 
Pozdrawiam 

2 komentarze:

  1. moim skromnym zdaniem te kilka pips nie robi żadnej różnicy zwłaszcza na złocie teraz jak jest ono tak bardzo spekulowane i prędzej bym się spodziewał 1800$ o ile w usa lecimy na new high

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. Zakładając, że mamy do czynienia z 4 na złocie i była ona korektą płaską to można założyć, że już zakończyła się. Jak wspominałem jeszcze we wrześniu miała ona trwać przynajmniej do marca. Ale czy się zakończyła obecna korekta będzie można, według mnie, coś więcej powiedzieć po wybiciu z "trójkąta" na północ.
    W 2008 roku korekta na początku też była 4 dopiero październik pamiętnego roku w cudowny sposób przemienił ją w dwójkę. ;) Co będzie tym razem? - zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń