czwartek, 31 stycznia 2013

GBPUSD 31 I 2013

Zetknięcie się ze standardem (górna fioletowa linia) dla fali 3/C było zdecydowanie bolesne dla byków tudzież można się domyślać, że część z nich znająca TFE zdecydowała zamknąć swoje długie pozycje, a przynajmniej zmniejszyć swoje zaangażowanie. Na linii wcześniejszej oznaczającej minimum też widać chwilowy brak mocy w byczym obozie. Rynki zdecydowanie respektują TFE ;-) To są prawa natury, nie wymyślone przez nas ludzi. W przeciwieństwie do zasad ortografii w naszym ojczystym języku Panie Jacku G. ;-) Dziękuję za zwrócenie uwagi w kwestii moich błędów w tym zakresie. Zdecydowanie nie należę do orłów w tej dziedzinie. W nagrodę za cenne wskazówki zapraszam na kilka godzin szkolenia z TFE - oczywiście jeśli chce Pan zgłębić ten temat ;-)

4 komentarze:

  1. Jeżeli Pan Jacek nie jest zainteresowany, to ja mogę za niego wziąć te parę godzin szkolenia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam!

    Wiedzy nigdy dość! Chętnie poznam podstawy. Przyznam, że z zaciekawieniem przyglądam się wpisom na tym blogu i niektóre dają do myślenia ;)

    Proszę wybaczyć moją "upierdliwość", ale ostatnimi laty stałem się bardzo wyczulony na tym punkcie (zasady poprawnej polszczyzny), choć jeszcze w czasach liceum (kilkanaście lat temu) nie należałem do "orłów" ;)

    Pozdrawiam!

    Jacek

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm, cóż mogę napisać? Po początkowych pertubacjach na edku i EURJPY byki wreszcie zwyciężyły ku pokrzepieniu mojego "mieszka" i nie tylko.
    Więc w chwili słabości ;-) zapraszam obu przedmówców na kilku godzinne szkolenie online - mail jest w zakładce "o mnie" - tam proszę wysyłać petycje w zakresie szkolenia ;-)

    OdpowiedzUsuń