środa, 5 grudnia 2012

Konkurs Mikołajkowy z S&P500

Czysty wykres
Tak widzę sytuację na tym indexie od 2000 roku - bessa pokoleniowa Konkurs składa się z dwóch części i każda ma nagrodę. Wygrywa osoba, która pierwsza odpowie na pytanie prawidłowo. Konkurs pierwszy dotyczy powyższego. Pytanie: Każda fala wzrostowa i spadkowa składa się na tym interwale z 3 fal. Fale drugie są korektą - jak się nazywają te korekty?
To jest ten sam wykres tylko na interwale rocznym. Obecna fala wzrostowa jest równa tej która zakończyła się w 2007 roku, dlatego obecnie na S&P500 są spadki, poziom jest respektowany, ale uważam powyższe oznaczenia za bardzo małe prawdopodobne.
Jestem za tymi oznaczeniami i drugi konkurs dotyczy obecnej fali wzrostowej Proszę mi powiedzieć jak długo potrwa obecna fala wzrostowa D, jeśli zostaną zachowane obecne proporcje występujące dotąd w całym klinie rozszerającym? Odpowiedź jest na powyższym wykresie. ;-) Nagrody: Czterogodzinne szkolenie z fal oraz 100 dolarów od brokera InstaForex po założeniu rachunku. Po założeniu rachunku miesiąc konsultacji. W przypadku, gdy jedna osoba wygra oba konkursy to ma dwa dni szkolenia Wygrywa pierwsza osoba, która prześle odpowiedź na maila: biuro@tfe-trader.pl Powodzenia!!!

7 komentarzy:

  1. do pierwszego korekta pędząca( płaska w biegu)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest prawidłowa odpowiedź.
    Jak dotąd tylko dwie osoby prawidłowo odpowiedziały na pierwsze pytanie. - Te dwie osoby otrzymają nagrody.
    Panie Prezesie odpowiedź miała być na maila ;-)
    Tam proszę się zgłosić po nagrody ;-)Pierwsza część konkursu zakończona
    Jeśli chodzi o drugie zadanie jeszcze nie padła prawidłowa odpowiedź. Czas do końca piątku

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o drugie pytanie to chodzi nie tylko o rok, ale również o uzasadnienie swojej wypowiedzi. Hm, wystarczy prosta matematyka i trochę spostrzegawczości - nawet taki Historyk jak ja to potrafi. ;-)
    PS.
    Dwa razy oblałem maturę z matematyki ;-) Tak więc,
    musi być proste.

    OdpowiedzUsuń
  4. To może ja, to może ja! Szczyty hossy i dołki bessy pokoleniowej wypadają co 14 lat. W związku z tym SP500 pod koniec roku 2014 powinien dotrzeć w rejon 1660 pkt. Git jest? ;-) Wiadomośc poszła gdzie trzeba ale czy w tempo? Brak wygranej przyjmę z godnością ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rok się zgadza - metoda dedukcji trochę inna niż moja, ale uznaję. ;-)
    Jeśli ktoś trafi według jakiego liczenia ja to obliczyłem to też otrzyma nagrodę - jedna osoba ;-)
    Z tym końcem roku to bym się jednak nie upierał ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. podejrzewam, że przez fibo

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedź zaraz podam jest już zwycięzca. ;-)
    Kiedy zgłosisz się po nagrodę za pierwszą odpowiedź?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń