wtorek, 11 grudnia 2012

NZDUSD i Promocja "Końca Świata" 11 XII 2012

NZDUSD właśnie wybił świecę z września. Obecnie tak można oznaczyć ten walor. Przy realizacji standardu dla tak określonej fali 3 możliwy w dłuższej perspektywie podwójny szczyt. Z okazji zamieszczenia dwa lata temu pierwszego postu na łamach tego bloga ogłaszam promocję na dwa szkolenia dostępne na mojej stronie http://tfe-trader.pl/9-Szkolenia Podstawy AT i TFE TRADER. - o 50% taniej dla pierwszych 5 osób. Zapisy na powyższej stronie. Pozdrawiam PS. A że akurat rocznica powstania bloga zbiega się z domniemanym "Końcem Świata" to pozwoliłem sobie na tą dość nie wyszukaną nazwę promocji ;-)

3 komentarze:

  1. No nic! Jak to mawiał Jesse "akcje nigdy nie są tak drogie żeby nie można było ich kupić"... Do tej pory, za Twoją sugestią, podczepiłem się niedawno do AUDUSD. Ale kangurek coś cienko skacze. Co podskoczy to spadnie - wiadomo grawitacja. Góra, dół, góra, dół - niby hop, hop ale bez przekonania. Może kiwi wzleci choć jak na ironię ten ptaszek to akurat nielot ;-). Wszystkiego najlepszego! Najmniej na kolejne dwa lata :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękować ;-)
    Cóż, jeśli chodzi o moje analizy zaprawdę nie przypisuję im 100% skuteczności, a otwieranie pozycji powinno wynikać z Waszych zasad.
    Moje analizy i przedstawione zagrania mogą być traktowane jako lekcja poglądowa, to tylko moje spojrzenie na rynek i zaprawdę nie należy ich w 100% realizować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrzaj no jak wzlata! Narobiło się już trochę głupot w życiu i po tym wszystkim potrafię z grubsza ocenić, czy sugestia ma uzasadnienie czy nie :-). Nie ma analiz w 100% skutecznych. W zeszłym tygodniu w trakcie korekty, ustawiłem zlecenie Buy Limit NZDUSD na 0.8232 i nocą rynek odbił się o 2 pipsy wyżej. Potem była jeszcze dwukrotnie okazja na start z podobnego poziomu ale spietrałem. Dzisiaj czyli "trochę po niewczasie" ruszyłem z 0.8359 i teraz jest +20 p, czyli na tej pozycji już na pewno nie stracę :-). Też dziekować! A kangurek człapu-człap...

    OdpowiedzUsuń