czwartek, 6 grudnia 2012

Rozwiązanie konkursu z S&P500

To wykres konkursowy
A to jego rozwiązanie. ;-) Pisałem, że proste licznie. Całki i różniczkowanie nie są wymagane do spekulacji. Podstawowa matematyka, a niektórzy wolą jakieś algorytmy tworzyć. ;-) Teraz tylko pytanie czy dotychczasowy schemat się sprawdzi? PS. Zaprawdę powiadam Wam do tradingu nie jest potrzebna licencja maklera czy doradcy inwestycyjnego. Bez obycia z rynkiem Ci ludzie naprawdę nie mają pojęcia jak inwestować czy grać by zarobić. Czytałem książki, które są potrzebne do zdania tych egzaminów. Naprawdę to są teoretyczne "bzdety" o minimalnym stopniu przydatności na rynku. Natomiast studia ekonomiczne uczą o modelach, a nie o prawdziwym rynku. Ale coś można z nich wynieść - ale na pewno nie AT czy TFE ;-) Pozdrawiam wszystkich Mikołajów. ;-)

4 komentarze:

  1. Witam, moim zdaniem zgodnie z tym liczeniem brakuje roku i 1 miesiąca, a nie dwóch lat. Taką odpowiedź podałem też w mailu (do końca 2013 roku) ale została ona odrzucona...

    OdpowiedzUsuń
  2. I zapomniałem dopisać - jeżeli liczymy tylko lata to fala B równa była 5 lat, nie 6 :) Proszę mnie poprawić jeżeli to nie o to w ogóle chodzi...

    OdpowiedzUsuń
  3. tego nie znajdziesz w żadnej książce...

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż nie wiem jak Pan Maklere liczy fale - kiedy jest jej koniec i początek. Moim zdaniem ostatnia świeca fali spadkowej jest pierwszą fali wzrostowej - ja tak liczę, ale jak ktoś robi inaczej to proszę bardzo, ;-)
    Wracam do rodzinki - w końcu to Mikołajki ;-)

    OdpowiedzUsuń