niedziela, 3 kwietnia 2011

EURUSD i... ;) 3-IV-11

Tak więc zaczynamy przegląd od EURUSD na H4. Jak Wam się podobał ruch powrotny do figury z której się wcześniej wybiliśmy i linii trendu wzrostowego? ;) Według mnie był imponujący. Fala C w 2 ma swoje zalety - może przyprawić o szybsze bicie serca - w tym przypadku posiadaczy długich. Za to 3 też pokazała klasę. ;) Czy wykorzystaliście piątkowy  zajazd do zajęcia długich? - ja nie ;) Byłem już po pracy. Kwestia priorytetów. Nie samym forexem człowiek żyje.
   Jest modne powiedzenie: "analiza wsteczna zawsze skuteczna" - bardzo prawdziwe - też przechodziłem ten stopień wtajemniczenia ;) i przy okazji można wykorzystać tutaj naukę zwaną w pewnych kręgach "Gdybologią stosowaną" ;)  Byłem w niej mistrzem ;) - może Wy też jesteście. ;))
   Obecnie wygląda to inaczej - wyciągam wnioski naprzód i widzę "coś" za nim dane zdarzenie pojawi się na wykresie. Oczywiście nie jest to możliwe w każdym przypadku. Dlatego otwieram pozycję tylko wtedy, gdy rozumiem wykres.
Fale Elliota i fibo to prawa natury - dlatego tak dobrze się sprawdzają  - ale to temat na szkolenie, a nie na moje spojrzenie na rynek - które macie gratis. ;)
Tak między nami tamten tydzień postawiłem na osłabienie jena - i tam spokojnie "kilka" pipsów zarobiłem. Choć przyznaję szczerze, że na ogół edek jest moim ulubieńcem ;) Dlaczego wybrałem jena? Odpowiedź znajdziecie patrząc na korekty - są one kluczem do zyskownych transakcji. ;)
Ok Koniec dygresji, przechodzimy do analizy. ;)

W szerszej perspektywie sytuacja przedstawia się tak - bardzo ładny ruch powrotny ;)

Jak sądzicie w którą stronę teraz kurs zmierza? Powodzenia ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz