poniedziałek, 16 stycznia 2012

EURCHF CHFPLN


9 I pisałem o "pełnej korekcie prostej" na tej parze. W gruncie rzeczy chodziło mi o to że fala C przebiła minimum fali A. Po za tym A=C. Sygnału nie było. Niestety wąska konsolidajca okazała się za wąska ;) by spełnić minimum zasięgu dla fali 2 pod względem ceny - czas jest już osiągnięty. Zakończyła się świeca z poprzedniego tygodnia - do prowzrostowych nie należy, ale jeśli ktoś czuje się byczo to sl pod nią. W przypadku jej wybicia zaznaczyłem potencjalne zasięgi marszu dla niedźwiadków. Pierwszy wynika ze standardowego minimum dla fali 2 - pokrywa się on również ze standardem dla fali 5 widocznej na D1 po korekcie pędzącej jako 4 (obecnie jest zrealizowane minimum dla tej fali, standard to przypadkiem minimalny zasięg 2 wyższego rzędu o której wspominałem). Drugi wynika z szerokości konsolidacji. Jednak ja nie podejmuję się grać przeciw SNB. ;)


 Tak można opisać tę parę. Wyróżniam dwie wersje. W przypadku dalszego umacniania się CHF do EUR to tutaj wygra koncepcja z 2 jako korektą pędzącą zaznaczoną na zielono.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz