piątek, 15 czerwca 2012

EURUSD 15 VI 2012

W nocy kurs osiągnął minimum dla fali 3/C

3 komentarze:

  1. Czy to oznacza, że jest okazja do zajęcia długiej pozycji? Jestem początkujący i nie zawsze w pełni rozumiem profesjonalne analizy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam
    Nie polecam otwierania pozycji, ponieważ Pan coś usłyszał czy przeczytał. Przed rozpoczęciem gry każdy powinien mieć własny sprawdzony plan - biznes plan - gra na forexie to biznes. - ja to tak traktuję.
    Ważniejsze od otwierania pozycji jest miejsce jej zamknięcia.
    Jestem z reguły minimalistą.
    Jak przedstawiłem na wykresie kurs dotarł do minimum dla fali 3/C. - dla mnie nie jest to dobre miejsce do otwierania pozycji - raczej do zamknięcia. ;)
    Na szczęście każdy ma unikalną osobowość - dlatego można zarabiać na forexie. Zawsze ktoś inaczej patrzy na rynek i zajmie przeciwną pozycję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń