środa, 5 grudnia 2012

Wig 20 - hossy i bessy

To są hossy i bessy tradycyjnie przedstawiane w mediach przez różnego rodzaju specjalistów.
A to moje oznczenia dotyczące naszego kochanego Wigu 20. Są tylko 3 fale wzrostowe, obecna bessa koryguje cały wzrost od początku istnienia GPW. Zasięg w cenie jest wystarczający, ale czas według mnie jest za krótki by uważać panowanie niedźwiadków za zakończone. Tak jak już wczoraj napisałem, nie mam pojęcia jak ostatecznie będzie wyglądała fala B, ale na pewno po niej nastąpi C - tylko z jakiego poziomu? Dlaczego tylko 3 fale wzrostowe? - nasz poczciwy Wig nie załapał się na pierwszą falę w hossie pokoleniowej. Za to na bessę i owszem ;-) Ostateczny kształt tej bessy jest dla mnie zagadką - natomiast na S&P500 wygląd bessy pokoleniowej jest "prawie" oczywisty. Coś już na ten temat napisałem. Temat S&P500 rozwinę w kolejnym wpisie. Przy okazji omawiania tego indexu odbędzie się Konkurs MIKOŁAJKOWY ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz