czwartek, 31 stycznia 2013

Wig 20

Nasz dzielny index cały miesiąc "człapał" zanim dotarł do minimum zasięgu korekty po 5 falowym wzroście. Optymalny wymiar korekty to zielony obszar na wykresie. Wyższość minimum nad optymalnym czyli średnim zasięgiem korekty jest taka, że minimum jest zawsze realizowane a ten drugi obszar to już nie ma 100% gwarancji zaistnienia. ;-) Dlatego z upływem czasu stałem się minimalistą ;-) PS. Strzałka na wykresie wskazuje miejsce gdy ta koncepcja została przedstawiona na tym blogu po raz pierwszy. - ale stali czytelnicy o tym wiedzą. ;-)

2 komentarze:

  1. Witaj Historyku! Wielkie dzięki za udostępnianie swoich trafnych analiz. To właśnie twoje anlizy przekonują mnie do TFE.
    Mam do ciebie dwa pytania.
    1) Ile instrumentów obserwujesz/grasz?
    2) Jak rozrysowujesz/widzisz sytuację na EUR/PLN.
    Pozdrawiam
    Krzysztof

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki - ale nie wszystkie analizy i zagrania są trafne. dziś mnie trochę powoziło na Edwardzie.
    Obserwuję kilka instrumentów na mniejszych interwałach i kilka na wyższych - z doskoku. Interesują mnie główne pary walutowe oraz USDPLN i NZDPLN, ale nie EURPLN. Srebro, złoto, Dax i S&P500 oraz Wig20 - ale indeksy na wyższych interwałach i rzadzej niż waluty.

    OdpowiedzUsuń