czwartek, 21 sierpnia 2014

Ropa 21 VIII 2014

Równość fal. Jutro ostateczna interpretacja świecy.
Wakacje dobiegają końca więc czas zabrać się do pracy. Mam zamiar zmienić nieco formułę bloga. Wykresy z falami będą oczywiście ważną jego częścią, ale poza forexem i Elliottem jest sporo ważnych spraw, które należy poruszyć. Z racji tego, że jestem historykiem - przynajmniej z wykształcenia ;-) sprawy naszej ojczyzny są dla mnie ważne. Naszym krajem obecnie "kierują" też dwaj "historycy" - niestety przejdą do historii.
 W Gdańsku na urzędzie widziałem latem transparent "25 lat wolności" - jak wiadomo propaganda władzy jest bardzo potrzebna. Historię piszą zwycięzcy - przegrani nie mają głosu.
1989 - to był pamiętny rok dla mnie. Nie tylko dlatego, że czerwoni dogadali się z różowymi - smutna polska rzeczywistość. Wtedy odeszła do Aniołków moja mama.

Hasło: "Bóg, Honor i Ojczyzna" nie jest obecnie na topie - bardziej się liczy "elastyczny kręgosłup moralny"
PZPR przestał istnieć, kiedy miałem 15 lat - nigdy nie wziąłem czynnego udziału w pochodzie 1 maja - zawsze nagana i zaproszenie rodziców do szkoły :-) Mam swój pogląd na świat - przynajniej mam takie wrażenie ;-)
Wartości - Honor
  Obserwując większość polityków można stwierdzić, że powiedzenie: "gówno zawsze na wierzch wypłynie" jest jak najbardziej aktualne :-)
Dziś tylko ogólniki - fakty z najnowszej histroii naszej Ojczyzny już wkrótce :-)

2 komentarze:

  1. Trudno się z Panem nie zgodzić. Wnioskując po latach jesteśmy rówieśnikami. Z ogromnym zainteresowaniem czekam na Pana kolejny wpis, bo podobnie jak Pan uważam, że to, co jest nam podawane "na tacy" różni się od tego, co jest w rzeczywistości.

    Pozdrawiam
    Artur

    OdpowiedzUsuń
  2. Media pełnią obecnie podobną rolę co popularne we wczesnym staliniźmie "szczekaczki" na słupach - propaganda

    OdpowiedzUsuń