wtorek, 23 grudnia 2014

EURUSD 23 XII 2014


Czas na rozwiązanie konkursu dotyczącego oznaczeń na EURUSD. Odpowiedzi na powyższe znaki zapytania były różne. Czasem koncepcje były sprzeczne z zasadami TFE.
Odpowiedź jest oczywiście moją interpretacją - czy rynek ją uwzględni? Tego nie wiem ;-)


Oto rozwiązanie. Wybicie C w 2 zaneguje ów koncepcję. Jednak, jeśli "rynek" uszanuje moją wolę to perspektywa nie jest zbyt budująca dla byczego obozu.


Minimalny i standardowy zakres dla fali 3.


W szerszej perspektywie standard dla fali 3 przedstawionej powyżej pokrywa się całkiem dobrze z zakresem dla fali 3/C - która przewija się na moim blogu już od jesieni 2011.
Niestety nikt nie trafił. Fale są jednak subiektywne, dlatego moja koncepcja z pewnością nie jest jedyną poprawną.
Dlatego wszystkie osoby, które wzięły udział w tym konkursie otrzymają ode mnie świąteczną nagrodę pocieszenia - m. in. mój bezcenny uśmiech -  " :-)"
A trzy osoby wyróżnię około 2 godzinnym szkoleniem z TFE oraz ... - (zawartość trzech kropek tylko dla wtajemniczonych).
Wyróżnieni to: Paweł, Piotr, Marek H.
Gratulacje. :-)

1 komentarz:

  1. Dziękuję za wyróżnienie. Czekam z niecierpliwością na termin szkolenia.

    OdpowiedzUsuń