czwartek, 3 września 2015

Życie cudem jest... 3 IX 2015

 Wczoraj przedstawiłem nieprawdopodobną perspektywę dla EURUSD. W 2011 i jesienią 2012 pewne założenia też mogły być uważane za co najmniej mrzonki.


Przykładem może być USDCAD - obecnie wygląda tak.




Jednak przedstawiłem obecne poziomy w 2012 (zielona strzałka) a na szkoleniu powiedziałem o tym jesienią 2011.
W tym czasie również uważałem za bardzo prawdopodobne obecne poziomy EURUSD. Natomiast  NZDUSD i AUDUSD wykonały większość drogi jaką dla nich prognozowałem - teraz są w ważnym miejscu, które może zanegować ów koncepcje.
Tyle o rynku.
Teraz o przyczynach mojej nieobecności w lipcu i sierpniu.



6 sierpnia urodził mi się syn :-) Czas stanu błogosławionego był dla niego pełen pertubacji (można o nich sporo napisać), ale dzięki wierze i modlitwie wielu osób urodził się prawie zdrowy - CUD. Pierwsze trzy tygodnie swojego życia spędził  w Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie. Można napisać, że w tym szpitalu jest widocznych wiele tragedii - ja natomiast widziałem tam mnóstwo prawdziwej miłości :-) Tak bezcennej w otaczającym nas świecie.
Sądzę, że datę narodzin synek "wybrał świadomie" - w tym dniu miał początek prezydentury Andrzeja Dudy.
Nie chciał się urodzić za "panowania" zdrajcy Polski bronisława k.

O czym nie dowiedzieliście się z mediów "głównego ścieku":


W niedzielę 30 VIII odbyła się w Warszawie manifestacja przeciwko deprawacji Naszych Dzieci w szkołach. Dzięki obecnemu rządowi od września tego roku do gimnazjów mają prawo wejść edukatorzy seksualni promujący dewiacje seksualne.
Ci którzy poprą w wyborach "po" i innych popaprańców będą mieli Dzieci i Młodzież na sumieniu.
W przyszłości marzy im się deprawacja dzieci już w przedszkolach tak jak na zepsutym zachodzie "ue".


Z Bogiem - Jezus Nas wszystkich Kocha!!! :-)

1 komentarz:

  1. Gratulacje Robert! Brawo dla Dudy! Brawo dla Twojego Synka! Choć reprezentujesz region w którym PO zwycięża , to mimo wszystko równy z Ciebie gość !

    OdpowiedzUsuń