poniedziałek, 18 stycznia 2016

EURPLN 18 I 2016




W piątek otrzymałem powyższego maila, nawiązującego do analizy, którą wysłałem 28 XII 2015 r. - to jest troszkę wcześniej niż ranking został obniżony ;-)


Krótka, zwięzła wiadomość plus pismo obrazkowe ;-)


tzn. wykres z 28 XII z naniesionymi falami i prawdopodobnymi zasięgami.

Efekt

tym razem dość pozytywny dla kieszeni osób, które z niego skorzystały ;-)

Oczywiście nie zawsze jest tak dobrze.
  W ubiegłym roku osoby, które przez cały rok korzystały z wyników moich analiz zarobiły powyżej 40% zakładając ryzyko 1% kapitału przy każdej transakcji. To moja sugestia.  Największe obsunięcie kapitału - przy tym założeniu - wyniosło w ubiegłym roku  3,5%.

Zajmuję się czytaniem rynku już od kilku lat i w dalszym ciągu sprawia mi to wielką przyjemność. Nie mam wpływu jak będzie zachowywał się kurs w przyszłości, ale przy rozsądnym zarządzaniu kapitałem naprawdę trudno przegrać na tym rynku w dłuższym horyzoncie czasowym.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz