środa, 21 września 2011

BB 21 IX 11


Dzisiaj ważny dzień. Byki zostały przyparte do linii trendu wzrostowego - troszkę przesunąłem kanał ;) ale co ważniejsze uzbroiły się w jedną z najmocniejszych broni - korektę prostą z A=C. ;) Tak więc dla pozycji długich jedyny logiczny sl na EURUSD jest pod świecą z 12 IX. Jeśli wytrzymają Pana BB to nowe szczyty - strata do zysku dosyć korzystna ;) Tylko pamiętajcie, że sl jest po to by chronić Wasz kapitał dlatego nie ryzykujcie zbyt dużo. Zawsze można poczekać na dogodniejszy moment. Pieniądze nie zając... ;)


Byki na GBPUSD też zajęły dogodne pozycje obronne - troszkę później niż na EURUSD ale jednak. SL pod dołkiem z 19 IX Tylko pamiętajcie dzisiaj może być nerwowo. Tu grają wielkie pieniądze, czas na zajęcie pozycji zawsze będzie.
Frank dalej będzie się osłabiał nie ważne jaka decyzja zapadnie w BB - tylko w jakim stylu nie wiem. Obecne wybicie szczytów jest za wczesne jak na dużą 5 dlatego nie jest wykluczone, że to fala B w 4


Tyle dla byków. By niedźwiadki też miały jakieś szanse to przypomnę ten wykres. Zamieściłem go 18 lipca. Jest to alternatywa - mniej dla mnie prawdopodobna ale wykluczyć niestety się nie da. W lipcu uważałem, że ten scenariusz może się urzeczywistnić tylko pod wpływem cudu ;) - negatywnego dla byczków ale jednak. Wierzę w cuda, ale tym razem mam nadzieję, że on nie nastąpi ;)
Uważajcie. Nadzieja nadzieją, ale o sl pamiętajcie. Powodzenia ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz