piątek, 9 września 2011

EURUSD 9 IX 11


Tak więc wygląda EURUSD po BB. Przyznaję szczerze,  że dwa tygodnie temu obecna sytuacja wydawała mi się bardzo mało prawdopodobna. Pisałem o "oczywistym kierunku" północnym - który nadal jest możliwy. W jednym tylko komentarzu dałem  znać, że w wyniku porażki nad 1,45 jest możliwy zjazd aż tutaj - i stało się. Teraz są możliwe następujące scenariusze. Podwójne dno - nie przebijamy dołka z lipca. Drugi przebijamy (oznaczenia czerwone). Na przebiciu lepiej nie otwierać krótkiej. Wyszliśmy z kanału wzrostowego - to źle dla byków. Ale zaprawdę trudno mi uwierzyć przy osłabiającym franku w dalszy scenariusz spadkowy - ale z rynkiem kłócił się nie będę. ;) Wczoraj nie zajmowałem prawie pozycji (długa na GBPCHF - tam zakres 3 jeszcze się nie skończył)


Tak wygląda EURUSD na tym interwale. Obecnie nie można wykluczyć 5 w spadkowej 3(C)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz