środa, 15 lutego 2012

GBPUSD EURUSD 15 II 2012


Dno zostało pogłębione, ale nie zmienia to wiele w moim spojrzeniu na rynek. Wczorajsza świeca jest sygnałem wahania. Można obecny spadek potraktować jako ruch powrotny do kanału spadkowego.


Edward zachował się podobnie.


Tak wygląda Edward według TFE w mojej interpretacji. TFE i Fibo dla mnie są jednością - bez Fibo nie potrafiłbym odczytać fal. Poziomy fibo wyznaczają potencjalne zakresy fal oraz strefy oporów i wsparć.
Na wczorajszym wzroście troszkę zarobiłem ;) - popołudniu czas dla rodzinki  ;)
Obecnie możemy być w 5 wzrostowej - ale fale są elastyczne i może się to zmienić ;) Ważne by odpowiednio zarządzać kapitałem
Generalnie najbardziej interesują mnie fale 3 i 5 ;)

PS.
    Dzisiaj mija dokładnie 7 lat jak otwarłem moją pierwszą transakcję na GPW - oczywiście była... stratna ;)) Z tego co pamiętam to było Świecie. Wiele się zmieniło od tego czasu. Nie raz myślałem, że posiadłem patent na zarabianie ;) - rynek szybko mnie wyleczył - przynajmniej do następnego razu, kiedy znów zacząłem być mniej uważny. Dyscyplina jest bardzo ważna. Równowaga - dzięki niej żyjemy na naszej pięknej planecie. Nastawienie z jakim zasiadamy do gry i nastrój ma również znaczenie. Uśmiechnij się do siebie i innych. Wszystko kiedyś przemija - to co, że straciłeś w ostatniej transakcji. Jeśli było to zgodne z Twoim systemem to poprostu koszt Twojego biznesu. Normalna rzecz. Tylko rozsądnie zarządzaj pozycją.
I oznaczenia dotyczące ostatniej 4 i 5 są już nieaktualne. Normalna rzecz. ;) Nie warto się załamywać. Tylko dalej prowadzić swój biznes - w jakim celu sami sobie odpowiedzcie.
Uśmiechnijcie się. ;) Nie bierzcie za poważnie życia, strat i zysków. Zachowajcie dystans do rynku i własnych czynów.
 Poznajcie siebie ;)
Możesz być dla siebie najlepszym przyjacielem lub wrogiem na rynku i w życiu - wybór należy do każdego z Was.
Kolejny serial czy gra komputerowa z pewnością nie pomogą Tobie zajrzeć w głąb własnej osobowości. Dojrzenia swoich mocnych i słabych stron. Bez zrozumienia siebie będzie Tobie trudno zarobić w dłuższym terminie jakiekolwiek pieniądze na tym rynku.
Jeśli korzystasz z cudzych analiz nie rób tego bezmyślnie - przemyśl, zrozum, dostosuj do siebie - to są Twoje pieniądze i Twoje decyzje. Każdy się czasem myli.
Ważne jest ile zarabiasz, gdy masz rację, ale dużo ważniejsze jest ile tracisz gdy jej nie masz. ;)
Powodzenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz