niedziela, 19 lutego 2012

Wykresy szersza perspektywa - EURUSD GBPUSD DAX 19 II 2012


Jak już wcześniej wspominałem dla mnie wybicie poprzedniej świecy jest ważne i dużo zmienia.


 Tak wygląda to bliżej. Uważam, za realny cel dla byków górne ograniczenie kanału.

 Ale możliwa jest korekta

 tzw. ruch powrotny. Jednak to Wy podejmujecie decyzje i od Was zależy gdzie otworzycie i zamknięcie pozycje.


 GBPUSD jest też w miejscu, które jest ważnym oporem.


Szerzej widać, że to może był ruch powrotny.


Na tym interwale zmieniłem oznaczenia dotyczące korekty płaskiej tu jako fali 2/B. Tak może wyglądać przyszłość tej pary - ale to jako ciekawostka.


DAX - trochę zmieniłem oznaczenia - ze względu na to, że uważniej policzyłem świeczki. Wygląda, że DAX jest w 5 w fali 3(C).  Przy takim założeniu trudno uwierzyć w głębsze spadki na EURUSD i GBPUSD ;)
Ale ostatnie słowo należy do niewidzialnej ręki rynku ;))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz