niedziela, 4 marca 2012

Korelacje czasem mają rację ;) 4 III 2012


EURGBP rozpoczął falę 5 ładną formacją spadkową.


W większej perspektywie wygląda to tak. Zakładając, że mamy do czynienia przynajmniej z dużą falą C w korekcie prostej to obecna fala 5 musi zakończyć się poniżej fali A. Zaznaczyłem prawdopodobne zakresy końca panowania niedźwiedzi na tej parze.


Opór o którym wspominałem w poprzednią niedzielę skutecznie zakończył triumfalny pochód byczków.
Cóż, od początku ubiegłego roku na tym interwale jest pewien schemat, który powtarza się w 100%. Nie daje częstych sygnałów, ale jakość ich jest zadowalająca. ;)
W lecie podzieliłem się z Wami jednym takim wejściem ;) - teraz wspomniałem tylko, że na oporze nie należy otwierać długich;)
Nie jestem zwolennikiem "darmowych obiadków" - dlatego na blogu nie przekazuję całej mojej strategii ;)
 Na wykresie zaznaczyłem tylko podobne punkty zwrotne. Jak można zauważyć gołym okiem po takich formacjach w następnym tygodniu za każdym razem spadki zostały pogłębione.
Pamiętając wykresy EURGBP można spodziewać się dalszej słabości euro i relatywnie silniejszego funta.



 Edward w przybliżeniu.

 A teraz USDCHF. Mam nadzieję, że zauważyliście podobieństwo tych wykresów - lustrzane bym powiedział ;)) Na tej parze 1=3 na EURUSD troszkę brakło.

 Ostatni wykres. W ubiegłą niedzielę zauważyłem pewien schemat, który bardzo lubię ;) - podzieliłem się z nim z Wami. Jak na razie wygląda to dobrze. Cóż ja otwarłem długą zaraz po północy, na początku tej białej świecy. ;) Wtedy sl na tym interwale odpowiadał moim założeniom - teraz niekoniecznie ;) W każdym razie formacja prowzrostowa - zanegowaniem początku fali 3 będzie wybicie onej formacji.
Broń Boże nie zawsze mam rację, ale czasem... ;)
Powodzenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz