poniedziałek, 5 marca 2012

Złoto 5 III 2012

Świeże spojrzenie na złoto. Tutaj przedstawiłem błędną koncepcję - dałem ciała ;(
Obecnie ta jest dla mnie bardziej wiarygodna - zresztą jeszcze we wrześniu twierdziłem, że 4 powinna zakończyć się najszybciej w marcu. Świeca z lutego potwierdza to założenie. Dopiero jej wybicie zaneguje obecny scenariusz.

 Na tym interwale też jest widoczna piękna formacja prospadkowa kończąca w tym przypadku falę c w B.


Na D1 tak wygląda obecnie sytuacja. Zmyliło mnie poprzednio zasugerowanie się zbytnio wykresem tygodniowym na którym nie było widać korekty pędzącej jako 2 dlatego 4 odczytałem jako "a", zaś 5 jako "b". Szczerze, to wahałem się z tamtymi oznaczeniami. Nie zawsze jest to oczywiste, którą wersję wybrać.
Dlatego podejmujcie decyzje rozsądnie, każdy popełnia błędy - nie jestem wyjątkiem. ;)
Zwolennikom złota jako bezpiecznej inwestycji obecne oznaczenia nie będą z pewnością odpowiadać .)
Potwierdzeniem powyższej koncepcji będzie wybicie świecy z 29 II i rozpoczęcie fali 3. Zanegowaniem, jak już wspomniałem, wybicie szczytu świecy z lutego na M1.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz