piątek, 15 marca 2013

S&P500 GBPUSD 15 III 2013

S&P500 osiągnął wczoraj minimum dla mniejszej fali 3. Grubsza kreska to standard dla dużej 3. Wspominałem na blogu o tych poziomach w grudniu. GBPUSD zatrzymał się obecnie na pierwszej linii obrony byków, którą "ujawniłem" na blogu 25 lutego. To nie znaczy, że "dopiero" wtedy tę możliwość zobaczyłem ;-) Według pewnego PANA, który kiedyś pracował w jednym z OFE analiza fundamentalna ma wyższość nad techniczą, ponieważ dzięki niej można przewidzieć dużo wcześniej co się na rynku wydarzy ;-)))))))))))))) Zamieszczam na blogu moje analizy i zagrania od ponad dwóch lat. Opieram się w 99,9% na AT - skupiłem się tak naprawdę na jej wycinku tzn. na TFE. Nie uprawiam na tym blogu negatywnego PR, ale ten Wspaniały były Zarządzający aż się o to prosi. Przeczytajcie sobie najlepiej artykuł o dokonaniach OFE http://biznes.interia.pl/raport/emerytury/news/pte-zarobily-miliony-ofe-stracily-miliardy,1779019,1021" od początku ich istnienia i sami ocencie czy jest się czym chwalić. ;-) Ten Pan poczuwa się obecnie do nauczania jak zarabiać pieniądze na rynku kapitałowym ;-) Uczestniczyłem w grudniu na konferencji na której ten PAN publicznie mówił takie bzdury na temat poziomu bezrobocia w naszym kraju, że aż mnie zatkało ;-) Więcej o tezach tego Pana napiszę jak mi ciśnienie się obniży ;-) Z natury jestem spokojnym człowiekiem, ale jak ktoś chce wciskać bliźniemu kit i brać za to kasę to mnie troszkę ponosi. Cóż trochę leszczy znowu się nabierze na piękne słówka ;-) A wracając do czegoś przyjemnego, czyli do TFE, ;-) to pierwszym celem dla byków na GBPUSD jest wybicie poprzedniej świecy tygodniowej. dopiero ten fakt zmieni sytuację na rynku i zamknie definitywnie tą falę spadkową.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz