środa, 20 listopada 2013

EURJPY EURUSD 20 XI 2013



Fala 5 osiągnęła swoje minimum. Jednak dopiero opuszczenie kanału wzrostowego może potwierdzić jej zakończenie.


Edward natomiast znalazł się w strefie idealnej do rozpoczęcia ofensywy niedźwiadków. Struktura obecnej fali wzrostowej - na wykresie 2/B - jest tak zakręcona, że sugeruje to, że mamy do czynienia z klinem.
Podsumowując: fala 5 na EURPY i strefa oporów na EURUSD  sugeruje rychłe osłabienie się euro, czyli przynajmniej większą korektę.

4 komentarze:

  1. Witaj Historyku, z czego wynika poziom 1.3560 na edku, który wskazałeś? Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm, zastosowałem się do TFE ;-), - a podchodząc do tego bardziej humorystycznie można to tak ująć:
    Dodałem dwie szczypty z teorii fal, przyłożyłem je do 5 cząstek fibo, podrasowałem to wszystko czasem, który ciąglę przemija i przyprawiłem to wszystko szczyptą "historii która lubi się powtarzać". Tym razem nie użyłem takich dodatków jak oddech nietoperza czy soku z gumijagód ;-))
    Ostatni fragment dedykuję tym wszystkim, którzy uważają, że AT a zwłaszcza TFE to wróżenie i czarna magia ;-),
    a fale można oznaczyć jedynie na wykresie historycznym ;-) W myśl dewizy, że "analiza wsteczna zawsze jest skuteczna". ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaprawdę wszystko co użyłem napisałem i to dosłownie ;-)
    Jeśli to za mało to zapraszam na konsultacje ;-)

    OdpowiedzUsuń