środa, 21 stycznia 2015

EURUSD GBPUSD USD a ECB 21 I 2015


Jutro ważny dzień. ECB zadecyduje w jakim stopniu rozpocznie okradanie mieszkańców UE. - patrz dodruk euro. Można przypuszczać, że decyzja SNB z ubiegłego tygodnia była ruchem wyprzedzającym przed spodziewanym "luzowaniem" ECB.

Powyższy wykres EURUSD nie neguje żadnego kierunku. W fali 3, która uzyskała swoje minimum, jest już ładna fala 5. Jednak dopóki 4 nie zostanie wybita nie można wykluczyć wydłużenia tej fali. Większa korekta też jest całkiem prawdopodobna.


GBPUSD jest również w strefie, w której może się pojawić większa korekta. Przedstawiłem podwójne oznaczenie, jednak do obydwu mam zastrzeżenia. Lepszych niestety nie mam.



Index USD jest najczytelniejszy. Równość pomiędzy falą 1/A a 3\C w tak ważnym momencie jak posiedzenie ECB jest oczywiście "przypadkiem". W tym momencie trudno mi sobie wyobrazić, że właśnie zakończyła się fala 3/C i rozpoczyna się długoterminowe osłabienie dolara. Wersja najbardziej prawdopodobna dla mnie zakłada wydużenie fali 3/C przynajmniej do 50% zniesienia fibo najdalej do 61%.
Ale to tylko hipoteza, którą być może już jutro zweryfikuje ECB.

2 komentarze:

  1. EUR/USD w długiej perspektywie może nawet znaleźć się na poziomie 0.80.

    http://myalterfinance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie można tej koncepcji zanegować ani uznać, że należy do wiodących. Zawarte są w niej jednak punkty "mocy", które należy wziąść pod uwagę.

    OdpowiedzUsuń