poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Bóg nie umarł :-) 6 IV 2015

W ostatnim wpisie polecałem m.in. posłuchać słów szatana o Bogu i wierze. Dziś zapraszam na film. Poniżej cytat z "rozmowy" syna ze swoją matką.





Syn:
- Modliłaś się i wierzyłaś przez całe życie, nigdy nie zrobiłaś nic złego, no i proszę bardzo. Jesteś najmilszą osobą jaką znam, ja jestem najgorszy. Ty masz demencję. Moje życie jest idealne - wyjaśnij mi to.

Matka:
- Czasami diabeł pozwala ludziom wieść życie wolne od kłopotów, ponieważ nie chce by zwrócili się do Boga. Twój grzech jest jak więzienna cela, ale miła i przyjemna, a Tobie wydaje się, że nie ma potrzeby z niej wychodzić. Drzwi są szeroko otwarte, aż pewnego dnia czas się kończy, drzwi celi zamkną się z hukiem i nagle będzie za późno...


Forex to tylko pieniądze
Z Bogiem :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz