piątek, 25 lutego 2011

EURUSD - pnie się dalej

EURUSD cały czas odbija się od górnego ograniczenia kanału wzrostowego. Minimalny zasięg fali 5 to 1,3860  - czyli klasyczny podwójny szczyt. Maksymalna długość dla tej fali 1,3960 - w mojej ocenie mało prawdopodobna. Zresztą, jak wszyscy dobrze wiedzą, forex to nie apteka ;)) więc jeśli już nie przebijemy nocnego szczytu to się wcale nie zdziwię. Obecnie zajmowanie pozycji na północ należy bardzo dobrze rozważyć. Prawdopodobniejszym scenariuszem jest powrót przynajmniej do linii trendu wzrostowego od której odbiła się fala 2 na powyższym wykresie - ale póki co jesteśmy w kanale wzrostowym i dopiero jego opuszczenie wygeneruje sygnał do silniejszego ruchu. Powodzenia

CHFPLN też walczy z oporem i niestety RGR staje coraz bardziej pod znakiem zapytania


Na powyższym wykresie H1 rozpisałem falki w obecnej fali piątej. Jeśli mamy obecnie do czynienia z 5 w 5 :) to jest ona za wcześnie, według mojego liczenia. Wybicie, ewentualne, powinno pojawić się dopiero po dziewiątej i to jeszcze po zejściu na południe - według mojego liczenia ;) a co będzie ? - najlepiej szklana kula to wie ;) i.... ;)) W dalszym ciągu kanał wzrostowy "rządzi"

3 komentarze:

  1. Tak więc zakładane przeze mnie warunki do powstania 5 w 5 zaistniały. Na M15 widać ładny zygzak ABC jako falę C w 4 - oczywiście jeśli 5 będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy ten Pana blog będę tu zaglądał.
    Pozdrawiam kolegę po fachu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A dziękować. Cosik się nauczyłem przez te kilka lat. Mam nadzieje, że pomimo moich skrótów myślowych da się dojść "co autor miał na myśli", a przy okazji co nieco zarobić. Jak to mawiał mój ojczulek: 'Ucz się synu ucz, bo ja żył wiecznie nie będę" ;)) - Wy też się uczcie. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń