piątek, 18 lutego 2011

Szersza perspektywa EURUSD

Od pewnego czasu kołacze mi się powyższa koncepcja. Zważywszy, gdzie zakończyliśmy ostatnią falę spadków (ok. 61,8 zniesienia ostatniej fali wzrostowej), można zakładać, że mamy szczyty przed sobą. W poście Dokąd zmierza EURUSD ;), przedstawiłem klin

więc możliwe, a nawet coraz bardziej prawdopodobne, że jesteśmy obecnie w fali b, która ma postać klina zniżkującego (co uprawdopodobnia wzrosty), ale ostateczną odpowiedź otrzymamy dopiero po ewentualnym wybiciu szczytu na 1,3860 ;) 

2 komentarze:

  1. I znowu zastosowałem skróty myślowe ;), mam nadzieje, że doszliście do właściwego wniosku, że opisuje dwa różne kliny jeden na miesiącach a drugi na dniach

    OdpowiedzUsuń
  2. Ruch powrotny do linii flagi i zniesienia 50% zakończył ruch na południe - mam nadzieje, że ocaliliście część zysków z szortów, np. przestawiając stopy po szczytach H1. Bardzo prosta metoda ;)

    OdpowiedzUsuń