wtorek, 1 marca 2011

Komentarz poranny EURUSD ;) i GBPUSD

Jest duże prawdopodobieństwo, że nadal jesteśmy w fali piątej, dopiero wybicie dołka na 1,3710 zmieni sytuacje. Druga możliwość

której nie można wykluczyć to, że jesteśmy teraz w trakcie fali C spadkowej, która może dotrzeć do widocznej linii trendu wzrostowego. Powodzenia

Wykres dzienny tej pary walutowej moim zadniem można tak zinterpretować. Wczoraj został ustanowiony nowy szczyt. Uważam, że stało się to za wcześnie, dlatego może to być fala B po której nastąpi oczyszczająca fala C. Korekta pędząca albo nieregularna. Krótko rzecz ujmując, zachować należy daleko idącą ostrożność przy zajmowaniu pozycji długiej na tej parze w tej chwili. Oczywiście, jeśli zejdziemy na niższy interwał na pewno znajdzie się możliwość zajęcia korzystnej pozycji na północ. ;) - ale uważajcie. 

2 komentarze:

  1. Witam,
    pozwoliłem sobie już na blogu WB napisać kilka słów uznania nt Pana analiz. Od tamtej pory zaglądam regularnie,bardzo sobie cenię Pana spostrzeżenia,gratuluję. Jeśli Pan czytał wcześniej wpisy Pana WB to udzielam się tam z rózną częstotliwością,jestem spekulantem teraz juz na 25 rynkach,ale zaczynałem od GPW w 1993.Na parze eur/usd najpierw zyskałem fortunę,potem straciłem,a potem znowu zyskałem,więc jest przewaga tych pozytywnych efektów i ciągle się uczę.
    pozdrawiam serdecznie Witold

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrawiam. W dalszym ciągu się uczę i wszystkim też polecam. ;)

    OdpowiedzUsuń