piątek, 11 marca 2011

KOMUNIKAT SPECJALNY

Posłuchajcie

Ten blog powstał dla Was - no, dla mnie też ;)
Jestem nauczycielem historii w "stanie spoczynku" ;) Chcę dzielić się z Wami swoją wiedzą, nauczanie też jest  moją pasją, rozmawianie o czymś co się uwielbia jest fascynujące, ale...
Na tym blogu będę, od tej pory, przekazywał jedynie swoje spojrzenie na rynek, wskazówki. Każdy z nas graczy zapłacił ewentualnie jeszcze płaci lub dopiero zapłaci za wiedzę i umiejętności. Brak zrozumienia zasad panujących na rynku odbije się wcześniej czy później na Waszym koncie, a może na zdrowiu i sytuacji rodzinnej.  Ja zapłaciłem dużo - za dużo. Dlatego z doświadczenia wiem lepiej zapłacić wcześniej niż później. Co łatwo przychodzi najbardziej szkodzi. Pamiętajcie, większość po upadku już się nie podnosi, ale posłuchajcie - przegracie dopiero wtedy, gdy się już nie podniesiecie - decyzja należy do Was nie od rynku czy kogokolwiek innego!!! Ja się podnosiłem nie jeden raz. Żyję i dalej mam marzenia.
 Wiedza sporo kosztuje, rynek jest twardym i bezwzględnym nauczycielem  - czy stać Was by zapłacić tę cenę? Decyzję pozostawiam Wam.
 Mogę Wam pomóc. W jaki sposób chcecie by ta pomoc wyglądała - określcie sami.
Jednak na tym blogu - powtarzam po raz kolejny - będę tylko i aż ilustrował moje spojrzenie na rynek.
 Wszelkie zapytania o zabarwieniu komercyjnym proszę kierować na Skype lub mojego maila: biuro@tfe-trader.pl - patrz: sygnały wejścia i wyjścia oraz ewentualne szkolenia. Cenę za wiedzę oraz umiejętności i tak zapłacicie - nie ma wyjątków. Do Was należy decyzja kiedy i w jaki sposób.
 Powodzenia. Życzę Wam z całego serca owocnych transakcji. ;)))

2 komentarze:

  1. Witam serdecznie
    Od niedawna obserwuję Pański blog i muszę przyznać ze wiedza i umiejętności, którymi Pan sie dzieli sa ogromne ! Wielkie wyrazy uznania ! Napewno wiele wyciągne z Pana "lekcji" ;)
    Pozdrawiam
    Emsyn
    p.s
    świetną robote Pan wykonuje !

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Ciebie Czytelniku
    Wiadomość jest przeznaczona dla niestrudzonych badaczy mojego bloga ;-)
    Jeśli Twój głód wiedzy tudzież zwykła ciekawość ;-) doprowadziła Ciebie aż do tego komentarza to zapraszam Ciebie na kilka godzin z Falami Elliotta w moim wykonaniu. W skrócie - szkolenie gratis ;-)
    Tylko od Ciebie zależy co zrobisz z moją propozycją.
    Mam dla Ciebie dobrą i złą wiadomość - obie brzmią pozornie jednakowo:
    Twoje życie jest w Twoich rękach. ;-)
    To Ty decydujesz czy ta informacja jest dla Ciebie dobra czy zła.
    Wbrew pozorom masz taką moc ;-)
    Od Ciebie zależy czy będziesz pracował w kieracie do końca życia czy dasz sobie szanse na zostanie rentierem.
    To wyłącznie TWOJA decyzja. ;-)
    Pozdrawiam
    Robert
    PS.
    Kontakt przez maila.

    OdpowiedzUsuń