czwartek, 4 lipca 2013

USDPLN i EURPLN


"Szarża" byczków na tej parze została przerwana, ale nie zanegowana. Dopiero wybicie dużej 2 zmieni układ prowzrostowy.


EURPLN zatrzymał  się w ubiegłym miesiącu na równości z poprzednią korektą. Układ z tego wynikający przedstawiony na powyższym wykresie uważam za baaaaaaaaardzooooooooooo
mało prawdopodobny. Takie miejsca są znaczącym oporem i w zależności od sytuacji fundamentalnej mogą zmienić trend ewentualnie wywołać większą korektę.

PS.
Ostatnio informowałem Was o kłopotach technicznych z moim blogiem. Dzięki pomocy mojego ucznia, który zaoferował mi pomoc wszystko wróciło do normy i mogę swobodnie publikować. ;-)
Dzięki Krzysztofie!!!

Okazało się, że trzeba było nacisnąć tylko jedną ikonkę - którą nie wiem jakim cudem wcześniej kliknąłem (tudzież moja córeczka).
W tradingu też tak jest, czasem wystarczy, że jedno ogniwo się poluzuje lub go brakuje i już to widać po wynikach. Warto wtedy przemyśleć jeszcze raz każde zagranie, wrócić do podstaw, obniżyć a nie zwiększyć wolumen, a czasem zastosować stop loss czasowy i dać odpocząć i zregenerować się swoim szarym komórką. ;-)
Warto mieć do kogo się zwrócić w trudnych chwilach po poradę.
Tak, wszystko przekładam na trading - cóż, takie mam oprogramowanie od kilku lat. ;-)
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz