wtorek, 23 lipca 2013

W "kupie" raźniej ;-)

Teraz czas na troszkę "bajek z życia wziętych" - cytat za moim ojczulkiem ;-)
Zachowania stadne są na topie w każdej erze naszej przemądrej cywilizacji.
Prawdziwa historia:
Kościół, niedzielna msza, chrzest malutkich dzieci - kilka lat temu. Tym razem obrodziło - pięć sztuk nowych katolików.
Ksiądz podchodzi do pierwszego dziecka i pyta się rodziców jakie nadają imię dziecku. Pada odpowiedź - Patrycja.
Drugie dziecko - Patrycja
Trzecie - Patrycja
Czwarte - Patrycja
Ksiądz - też człowiek - uśmiecha się pod nosem. ;-)
Pyta piątą parę: - Jakie dziecko będzie miało imię?
Pada odpowiedź:
PATRYK ;-))
Ksiądz roześmiał się.
Tak właśnie m.in. objawia się zachowanie stadne.
Obecnie byłyby najprawdopodobniej 4 Julie, a 5 to byłby Julian. ;-)
Na forexie też zachowania stadne istnieją. "Tłum ma zawsze rację" albo "Normą jest ogół, a nie margines" ;-) Tłum dostrzega jednak trendy tuż przed ich końcem, a "margines" zarabia. ;-)
Dlatego ten "ogół" na ogół jest biedny, brak mu potencjału by coś zrobić więcej ponad przeciętność.
 Najlepiej usiąść przy piwku i narzekać, bo to ONI są winni, że mam to co mam.

Dzień jak codzień. Kierat. Jak przestawią drzwi do pracy to w ścianę... - i tak do...

 
końca życia, ponieważ KTOŚ tak ustalił. Większość nawet nigdy nie pomyśli czy tak naprawdę trzeba. Przecież tak jest i kropka. Lepiej posiedzieć i ponarzekać.

Tylko czym wtedy różnią się od tego sympatycznego stworzonka?
Drogi Czytelniku czy kiedyś podjąłeś choć jedną próbę by wyrwać się z tego obłędnego wyścigu szczurów?
Forex może być wehikułem dzięki, któremu opuścisz ten wyścig "niewolników". Wymaga to jednak pracy i czasu.
Popełniać błędy to rzecz ludzka. Tylko należy z nich wyciągać wnioski. Czasem zdarzą się miesiące, podczas których Twój kapitał będzie stał w miejscu lub się kurczył. Przyjdą chwilę zwątpienia.
Wtedy jednak nie graj z większą dźwignią by odrobić straty tylko zmniejsz ją lub zastosuj stop loss czasowy. Przemyśl i zweryfikuj swoje zagrania. Charakterystyka rynku co jakiś czas trochę się zmienia. Dlatego prowadź dziennik swoich transakcji. Przyznaję, że zaniedbałem tej praktyki, dlatego wracam do podstaw by stać się jeszcze lepszym traderem.
Dla mnie jest to BIZNES nie hazard.
By zarabiać należy poznać reguły i ich się trzymać - z tym też było u mnie różnie ;-)
Poznaj siebie - swoje mocne i słabe strony.
Pracuj nad sobą i bądź wdzięczny Bogu, za dzisiejszy dzień.
Ja jestem wdzięczny za to co mam, kim jestem za moją kochaną rodzinkę - patrz cudowną żonkę i moje dwie urocze córeczki. Za to, że pracuję i zarabiam na forexie, że mogę być wolnym człowiekiem. Decyduję o własnym losie.
To ważne, ponieważ osoby, które nie planują i czekają na to co los im przyniesie stają się "ofiarami losu".
Decyzja należy do każdego z nas. Czy to się podoba Tobie czy nie. Każdy z nas jest odpowiedzialny za to w którym miejscu teraz jest, poprzez swoje decyzje i wybory lub ich... brak.
Nie myli się jedynie osoba, która nic nie robi - tylko, że nic nie robienie jest największym błędem na który nie można sobie pozwolić!
I na koniec wyświechtany frazes:
"Nasze życie jest w naszych rękach"
Może to być dobra lub zła wiadomość
Decyzja  jak na to przesłanie spojrzysz należy do CIEBIE Drogi Czytelniku. ;-)
W każdym razie w "kupie" raźniej ;-), ale czy to co dotąd robiłeś doprowadzi Ciebie tam gdzie chcesz? Czego tak naprawdę oczekujesz od życia?
Robić cały czas to samo i oczekiwać innych efektów to nie jest dobra koncepcja delikatnie ujmując.
I znów wyszło ze mnie Ciało Pedagogiczne ;-)
Ech, Historykiem być na Forexie jest bardzo dobrze. ;-)
Pozdrawiam Wszystkich Czytelników ;-)
Pięknie jest ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz