czwartek, 4 sierpnia 2011

EURUSD i GBPUSD


Walki nadal trwają. Wchodzą obecnie w decydującą fazę.  Fala E zwykle kończy korektę. Nasza figura zmieniała swoje właściwości w trakcie trwania korekty. Tym razem A=C nie wytrzymało presji niedźwiadków. Dalej jestem za wzrostami, ale z rynkiem nie będę się kłócił. ;)


Tak wygląda sytuacja na GBPUSD.  Dopiero wybicie dołka z 12 lipca zachwieje w posadach trendem wzrostowym. SL odległy - nie jestem typem gracza długoterminowego, a sl 30 pipsów uważam za bardzo duży. ;)




W ostatnią niedzielę wspominałem o możliwości ładnych spadków na ropie ;) - można je chyba tak określić. Plan minimum już został osiągnięty. Standard to fioletowa linia. Czy zostanie osiągnięty? Zwykle po takiej korekcie jest, ale jeśli tak się stanie to spadek wejdzie w 1 (szerszy horyzont) i 4 wypadnie z gry. Dlatego należy uważnie obserwować szczyt 1 - mam nadzieję, że go odnajdziecie ;) Od tego zależy czy ropa jeszcze w tym roku ustanowi nowy szczyt. - to jest moje zdanie.

3 komentarze:

  1. Panie Robercie,
    w idealnym momencie podjęliśmy dziś dyskusję o złocie i srebrze,tak jak wspomniałem czekam na niższe ceny na złocie,bo niestety zamknąłem pozycję przy cenach zbliżonych do obecnych i ta perspektywa 1800 mnie trochę zaczęła irytować...ale przemyślałem Pana opinię nt srebra i dziś zamknąłem lekko powyżej 42 i zaczynam się zastanawiać,czy ten wzrost na srebrze nie był klasycznym ABC jako fala korekcyjna pierwszej fali spadkowej i teraz zwiedzimy okolice 32? Co Pan sądzi?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak uważałem w niedzielę, ale spadek był niewielki i potem ten wyskok w górę. Dzisiejsza świeca na srebrze wygląda całkiem ładnie. W tym jednak momencie nie mogę jednak pod żadną diagnozą się podpisać. W każdym razie miejsce do rozpoczęcia C jest dogodne. Poczekałbym na 3 spadkową - przynajmniej na H4. Złoto zaś dotarło do linii poprowadzonej po szczytach - efekt widać na dzisiejszej świecy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za odpowiedż,na złocie dolne ograniczenie tego kanału to 1520...
    pozdrawiam Witold

    OdpowiedzUsuń