poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Złoto, Srebro a CHFPLN ;)

Tak więc złotoooo jest najpiękniejsze.  ;) Po wybiciu z kanału wzrostowego trwającego od 2008 - kiedy to najbezpieczniejsza inwestycja straciła w kilka miesięcy prawie 50% 9-letniego wzrostu ;) - złoto szybuje do nieba. Tak jak wspominałem szansa na 5 była i w pełnej krasie się realizuje. Tylko co później?


Naprawdę imponująca jest obecna świeca na tym interwale ;) Tylko co dalej? Moją propozycję zakończenia obecnego wzrostu zamieściłem jak zwykle fioletowymi liniami - to są dokładne poziomy - warto je obserwować.


A to jest nasza waluta. Piękna świeca tygodniowa - spadająca gwiazda. Tylko za nim ona stała się gwiazdą wyglądała równie imponująco co obecna miesięczna na złocie ;) Jest jeszcze jedna analogia pomiędzy świecami na CHFPLN a złotem - bystrzy obserwatorzy ją zauważą -historia uczy. ;)


A co na to srebro? Zasięg standardowy dla obecnej fali jest już niedaleko. Pamiętajcie, że Forex to nie apteka, poziomy które zaznaczyłem warto obserwować. Przykładowo na CHFPLN zakres dużej 3 to był poziom 4,01 a kurs doszedł do 4,12. Sugeruję dużą ostrożność dla pozycji długich na srebrze i złocie. - Panie Witoldzie ;)
PS. Nie wszystko mogę Wam przekazać non profit ;) - jak to już kiedyś wspomniałem darmowych obiadków nie ma ;) - ale i tak sądzę, że troszkę Wasze mieszki się wypełniły dzięki lekturze mojego bloga. ;)
Ech, gdzie moja wrodzona skromność ;))
Nikt, tak przypuszczam, nie ma 100% skuteczności w dłuższym terminie, dlatego każdą myśl którą zawarłem na blogu przeanalizujcie i podejmijcie własną decyzję. Powodzenia.

3 komentarze:

  1. Witam Panie Robercie,
    cierpię na bezsenność :),w oczekiwaniu na tę 4 wyższego rzędu na złocie,mam już zaczepną krótką pozycję,ale na srebrze długą,zobaczymy czy da się tak przetrwać... Ta 4 fala powinna wynieść 300 USD.
    pozdrawiam i dziękuję za pamięć
    Witold

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam ponownie,
    a więc zamknąłem dziś w dzień jeszcze przy atrakcyjnych cenach długą na srebrze i zostałem z krotkim złotem,być może to jest początek tej czwartej fali wyższego rzędu,ale jeszcze nie jestem pewien,czy w przypadku dalszych spadków akcji nie pojawi się jeszcze jeden szczyt na złocie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Złoto - wykres dzienny objęcie bessy. Dno wczorajsze jednak wypadło w miejscu, które nie przesądza dalszych wzrostów - dopiero jego przebicie da przewagę niedźwiadkom.
    Na Edwardzie i nie tylko trend boczny - czekamy najprawdpodobniej do piątku

    OdpowiedzUsuń