niedziela, 7 sierpnia 2011

Panika ;)


To był piękny tydzień na giełdach ;) Szczerze dopiero w piątek spojrzałem na wykresy giełdowe. Bardzo ładne spadki. Panika? Hm. Jeśli tak to pod pełną kontrolą - nie tylko ten wykres to pokazuje ;) Jedynie nasz wspaniały WIG 20 wyłamuje się ze schematu - tam widać prawdziwą szarże niedźwiadków. Nasi rodacy widocznie nie mają umiaru - tak jak ja. Jest 2:30, a mnie się na pisanie zebrało. ;) Przedstawiam Wam czysty wykres. Ładnie pofalowany - potraficie go oznaczyć? Mam nadzieję, że tak. Trochę wiedzy Wam już przekazałem przez ostatnie pół roku. ;) Ten blog - jak już w marcu napisałem - przeznaczony jest dla ludzi inteligentych, potrafiących wyciągać wnioski i przede wszystkim chcących się uczyć. Pozostali nie powinni tu zaglądać, ponieważ rynek jest wymagającym i twardym nauczycielem. Szkoda ich zdrowia i pieniędzy. ;)
Swoje spojrzenie na obecną sytuację zamieszczę troszkę później. Teraz pójdę grzecznie w objęcia Morfeusza. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz