czwartek, 11 sierpnia 2011

GBPUSD CHFPLN Złoto


GBPUSD - tak obecnie widzę tę parę. Dopiero wybicie dużego C może złamać trend wzrostowy. Walki trwają i są ostre. ;)


Nasza najpopularniejsza para kredytowa wykonała już zakres wynikający ze standardu dużej 3 - fioletowa linia. Wspominałem o tym przy wybijaniu z klina ;) Mam nadzieję, że ta informacja przełożyła się na wzrost Waszych kont ;)
USDCHF i EURCHF też już wykonały swoje zasięgi - teraz należy uważnie obserwować. Frank nie może się w nieskończoność umacniać. Gospodarka Szwajcarii też ma pewien próg bólu. ;)



Złoto. Ostatnio wspominałem, że można się do wzrostu przyłączyć, ale lepiej poczekać na korektę i od Was zależało jakiego rzędu to korekta będzie. To było po dotarciu do czerwonej linii. Sytuacja gospodarcza  wystarczyła tylko na utworzenie 2 w większej 3.  Można było obecny wzrost wyczytać z poprzedniej korekty. Czytelnicy dobrze ją znają - w ponad 90% ruch po niej osiąga przynajmniej standard ruchu z przed niej. Tak więc kurs złota osiągnął 1800, Mam nadzieję, że Pan Panie Witoldzie nie miał powodu do irytacji i dołączył się do tego wzrostu. ;)
Powodzenia
Wykresów CDN. ;) jeszcze dziś ;)

2 komentarze:

  1. Witam,
    trochę wziąłem w tym udział,a wczoraj z dużymi oporami psychicznymi grałem krótkie na złocie.Ale zgodnie z Pana wykresem i moimi przemyśleniami,w jakimś momencie czeka nas jeszcze wyskok na 5 falę na poziom,szacuję,1850?
    pozdrawiam serdecznie Witold

    OdpowiedzUsuń
  2. Spadek złota zatrzymał się na poziomie, który daje szanse na 5 fale.

    OdpowiedzUsuń