środa, 7 listopada 2012

Alternatywa 7 XI 2012


Hm, wybory w USA jednak udowodniły, że moje poglądy można wyrzucić do kosza ;-)
Przynajmniej te dotyczące zagadnień politycznych.
EURUSD można również opisać jak na obecnym wykresie - jednak nie jestem do tej koncepcji przekonany. Głównie ze względu na USDPLN - taka idealna struktura jak dotąd tak łatwo się nie poddała. Z drugiej strony korekta na EURUSD jest bardzo wąska w cenie - w czasie  ok. Więc powstaje pytanie czy mamy aż tak mocny trend wzrostowy by uważać, że to koniec spadków? Dlatego do tej interpretacji podchodzę bardzo ostrożnie - aczkolwiek nie można jej wykluczyć - chociaż do wczoraj była ode mnie dużo dalej. ;-)

 USDCHF "sprawdza" inside bar - tu również bliższe są mi wzrosty - ale z rynkiem kłócił się nie będę. Zaprawdę się to nie opłaca - autopsja. ;-)
Na tych dwóch parach jestem poza rynkiem - poczekam na wiarygodny sygnał.
Za to na Kiwi nadal jestem po byczej stronie - powody przedstawiłem już wcześniej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz