czwartek, 20 września 2012

EURUSD 20 IX 2012


Dwie wersje oznaczeń - przychylam się do drugiej. Sytuacja na rynku jest dynamiczna tak samo jak fale - jeśli ktoś nie nadąża po prostu przegrywa.
Dlatego słowa i wykresy ulegają modyfikacji. Trzeba się dostosować do zmieniających warunków lub stracić pieniądze ;-)
Wybór należy jak zwykle do każdego z Nas.
Jeśli to co widziałeś wczoraj nie pasuje do obecnego Twego spojrzenia - przemyśl i zweryfikuj.
Trzymaj się systemu ;-)
Jak widać na powyższym wykresie sl przestawiłem poniżej miejsca otwarcia pozycji - tak więc mogę tylko zarobić ;-) Część pozycji już zamknąłem - zgodnie z moim systemem gry.
Czy Ty masz swój? Czy go używasz?
Powodzenia ;-)

PS.
Oczywiście nowe minimum i standard dla obecnej fali 3/C jest w tym kolorze " DeepSkyBlue"
- jak można przetłumaczyć niebieski - dla części ludzkości jest to odmiana zielonego - np. mojej Kochanej żonki. ;-) A może dla mnie ;-) Już zapomniałem przy jakiej kto wersji się upierał ;-)
Ach, to moje profesorskie roztargnienie ;-) Czasem jest nad czym się pośmiać innym razem pozostaje tylko zapłakać ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz