niedziela, 30 września 2012

Jest pięknie ;-) 30 IX 2012

Wspominałem o końcu miesiąca, że warto popatrzeć na wpełni ukształtowaną świeczkę. ;-)
Jest ona potwierdzeniem tezy, że dolar jest królem wśród śmieci walutowych - dzięki skutecznego PR itd. Nie zaśmiecam sobie głowy bagnem popularnie określanym jako polityka.
Wykresy są wystarczającymi wiadomościami ze świata.
Byczki są już w ofensywie na tej parze od 14 września - było wskazanie na blogu by zmieniać obóz ;-) Młotek na dziennym po zrealizowaniu zakresu dla fali C.
Obecna miesięczna świeca potwierdza aspirację byczego obozu do sporej ofensywy.


 Tego samego dnia index dolara też ustanowił dołek - co do pipsa z świecą z maja (inside bar)
Hm, jest teza podnoszona przez "specjalistów" że forex to chaos nie do przewidzenia. ;-)
Tylko do pewnego stopnia.
Nie da się na wszystkich transakcjach zrealizować zysku. W ubiegłym tygodniu na GBPCHF i EURCHF zaliczyłem sl - ale wszystko w ramach ustalonego wcześniej ryzyka.
Obecnie jest tu sygnał - czy warto teraz otwierać pozycję? - to zależy od Was, ja mam ją otwartą już od pewnego czasu ;-)
Nie jestem zwolennikiem darmowych obiadków, dlatego zapraszam do samodzielnej gry ;-)
Wcześniej jednak opracujcie WŁASNY system, zgodny z Waszą osobowością.
Powodzenia ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz